dinsdag 29 juni 2010

Coupe Mabhida

Ik heb geweldig nieuws! Mijn haar groeit weer en de kleur is zwart. Het is wel een beetje jammer dat het alleen in het midden groeit. Aan de zijkanten wil het nog niet echt vlotten. Maar vooralsnog val ik daar niet mee uit de toon. Zeker niet tijdens deze WK. Mijn coupe heeft zelfs een nieuwe naam gekregen. Dit kapsel heet Mabhida en is genoemd naar dat mooie stadion waar gisteren in gevoetbald werd door Nederland. Daar zit ook een soort hengsel overheen en dat ding heet Mabhida. Hypermodern ben ik dus.

Dat kunnen we van het Nederlands elftal niet zeggen. Niet dat ik niet blij ben dat ze door zijn hoor. Maar goed voetbal moet zeker nog komen. Het wordt in de finale 2-1 voor Duitsland. En ik voorspel dat Jan Roelfs zijn commentaar zal voorzien van circa tien keer: 'Zijn we er toch weer ingestonken!'

2 opmerkingen: