maandag 28 juni 2010

Benno's eetcafé

De BBQ van Benno's eetcafé is een enorm succes geweest. Benno heeft hoogst persoonlijk voor meer dan 100 man staan BBQ-en. Er was een grote groep vaste klanten van het eetcafé aanwezig en ook mensen van de Dilgt, die vaak in de BSO groep jong en oud te vinden zijn. Ilse heeft foto's gemaakt. Dat kan ze erg goed, dus ik ben enorm benieuwd naar de resultaten. Ik zal in ieder geval ook een paar voorbeelden op de blog zetten zodra ze er zijn.
Ontzettend jammer dat ik daar niet bij kon zijn, maar ik ben wel echt enorm trots op al die mensen die zich daar zo voor inzetten. Helemaal geweldig, grote klasse.
De opbrengst van het eetcafé is voor Ibiss. Naast het feit dat het eetcafé bestemd is voor alleenstaande ouderen uit de buurt, is dat dus een dubbel goed doel. Ik verheug me echt al op het volgende seizoen en zal binnenkort in overleg met Benno een nieuw programma maken.

Ik heb het moeten doen met BBQ in eigen tuin. Anders, maar ook fijn. De prosecco van Marloes was super. Villa Marianne van de Jumbo, zegt het voort. Zulke lekkere prosecco hebben ze niet op de camping in Frankrijk hé Lineke?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten