vrijdag 25 juni 2010

Honnepönchen

'Dag lieffie'....
'Dag honneponnetje'......
'Wir müssen Deutsch reden'......
'Tag schätzchen'........
'Küsschen'........
'Liebchen, wie geht es'.........
'Geht wohl gut schätschen'......
'Nog ein küsschen'......
'Ha, ha, ja danke'.......
'Ich möchte ein ding wissen......, war es elfmeter....?'
'Well, ich denke schätschen, es war einmahl'.....
'Küsschen honnepönchen'.......
'Ich liebe dich auch schätschen'.......



Verder heb ik dit belangrijke interview gemist.
Ik moest overgeven.
Laten we het maar op naweeën van de chemo houden.
Mijn haar gaat weer groeien, hier in huis gaan stemmen op voor een coupe van Marwijk. Erg hé.

2 opmerkingen:

  1. hoi adam ik wil wedden dat je mooie krullen krijgt doe beetje kalm aan grtjsss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het diepzinnige gesprek
    gevonden,en oh wat ben ik TON,
    met haar haar is ook het verstand
    verdwenen,glaube ich.
    Ein kleine kusssje von die
    Betty,oder zo etwas.

    BeantwoordenVerwijderen