zaterdag 3 juli 2010

Agenda

Toen Ingrid mij vroeg hoe laat ik naar de radiotherapie moest, bleek het schema als in rook opgelost, nergens te vinden. Ingrid deed dat absoluut niet versteld staan: 'Zal ook niet zo zijn....'. Tsja.....normaalgesproken laat ik dat soort zaken aan Ingrid of Brigitte over. Niet omdat dat hun taak is, maar gewoon omdat ze er veel beter in zijn dan ik. Mijn beste smoes ooit.
Op het MKD deed Joke dat soort zaken voor mij. Joke zal wel gedacht hebben: 'Als ik het niet doe dan doet hij het niet goed, dus kan ik het beter doen, dat levert tijd- en kwaliteitswinst op!'
Mijn zonnebril was ik ook kwijt, met dit weer niet echt fijn. Het hele huis op de kop gezet. De zonnebril lag uiteindelijk op de wastafel in het toilet. De lijst van de radiotherapie hing hier gewoon aan de muur.
mijn agenda

Gisterochtend wist ik toch echt zeker dat ik naar de radiotherapie moest om 14.00 uur. Toen ik om 10.30 uur op het lijstje keek, bleek het om 9.00 uur te zijn........................
Dit storend gebrek aan accuratesse gaat normaal gesproken alleen ten koste van anderen, maar nu dus van mezelf. Ik wijt het volledig aan de chemo, eens zien hoe lang dat excuus houdbaar is. Maar in de tussentijd stel ik voor dat Ingrid, Brigitte en Joke afwisselend een dag in de week bij mij thuis het secretariaat bemannen, zodat ik me over alles wat ik niet kan vinden geen zorgen meer hoef te maken. Hellup!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten