zaterdag 24 juli 2010

Radiostilte

Gisteren was de laatste radiotherapie. Dat was er dus 1 met een feestelijk tintje. Laatste spuitje in mijn sixpack, taart mee en een goed humeur. Het zijn op die afdeling allemaal heel aardige mensen en ze vonden mij een erg vrolijke patiënt. Op de foto staan mijn vaste behandelaars. Toppers! Maar ik hoop ze daar nooit meer te zien.......
Het Hannibal the Cannibal masker ligt hier in de schuur. Wat moet ik eigenlijk met dat ding. Ben vond 'ritueel verbranden'. Ik weet niet of dat zo'n goed plan is. Het ding heeft wel een bepaalde gevoelswaarde en is tenslotte een afdruk van mezelf. Maar vooralsnog hoef ik het even niet weer te zien.

Nu volgt dus het controle circuit. 3 augustus de hematoloog, 9 september de radioloog u.s.w..
Na 6 september mag ik weer richting mijn kantoor! Dan ga ik eerst nog op vakantie, maar het gewone leven kan weer gaan beginnen!
En dan is er soep van Wina. Ik hoop een bakje te kunnen eten met Noraima.

3 opmerkingen:

  1. Geen woord over de biertjes?
    XX B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke fijn, en achter mij heel oprecht:
    istie genezen?......Yes!
    Heel blij dat je weer gaat werken.

    groet Kai

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Adam
    je kunt dat masker nog altijd vullen met aarde en bloemetjes in poten.
    gr Dineke.

    BeantwoordenVerwijderen