donderdag 1 juli 2010

Radiotherapie

Ik heb nu twee keer radiotherapie gehad. Dat moet vijf weken lang, iedere dag. Vergeleken met de chemotherapie stelt het (nog) totaal niets voor. Gisteren moesten ze van alles inmeten om in de computer te krijgen, maar vandaag was ik in een kwartiertje klaar! Ik hoop dat de bijwerkingen ook minder erg zullen zijn dan bij de chemo, dan is het een makkie........ afkloppen.
Die bijwerkingen van de chemo heb ik nog steeds. Mijn armen worden gelukkig al een stuk beter, dat is heel fijn, want zonder armen doe je niet echt veel. Mijn smaak is nog niet helemaal top en de geur ook niet. Ik ruik soms overal chemo.
De conditionering is eigenlijk het ergst. Als ik denk aan chemo, dan word ik al misselijk. Ook nu ik erover schrijf. Ik ben dus echt dolblij dat chemo niet meer hoeft. Op het moment dat het moet dan ga je er wel voor, zonder echte problemen. Maar nu ik er op terug kijk was het echt een vreselijk nare toestand. En dan duurde het ook nog eens 4 uur. Ik moet er niet meer aan denken, dat ik vier uur lang die vieze troep in mijn lijf kreeg, waar er één soort bij is die een gat in je broek brandt als je er mee zou morsen.

Geef mij dus maar radiotherapie. De radio staat er altijd gezellig hard aan en na 1 nummer mag ik er alweer onder weg! Op de foto zie je mij op het beeldscherm.

4 opmerkingen:

  1. oeps, windows....... ik wordt ineens een stuk minder gerust op die behandeling.....

    http://pilotti.kuopio.fi/~artop/kuvia/Airport_Blue_Screen.jpg

    Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fatal exception...... 't is maar wat je me toewenst....... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Windows en dan ook nog oude versie....

    BeantwoordenVerwijderen