donderdag 22 juli 2010

Jippie

Nou, het zit er bijna op. De radioloog zei vanochtend: 'Ga er maar vanuit dat je genezen bent, ook al is de behandeling niet helemaal conventioneel verlopen! De vermoeidheid blijft nog wel even, de slikklachten gaan over een week of twee wel weg en kijk uit voor verbranding in de zon'.
Jippie, dat geeft wel een jippie gevoel kan ik iedereen verzekeren. Ik heb weer door mijn eigen lijf mogen scrollen en zo het verschil tussen de beginsituatie en de situatie voor de bestralingen kunnen zien. Er zijn wel restverschijnselen te zien zoals dat heet, maar dat is normaal. Die zullen ook op de volgende scans te zien zijn, maar er zit wel een groot verschil tussen voor en na de behandeling! Dat was echt duidelijk te zien. Binnenkort krijg ik weer een scan, zodat ze kunnen zien wat het effect van de bestraling is.

Nu zal ik om de twee maanden eerst onder controle blijven, te beginnen op 3 augustus, maar toch is het allemaal wel een jippie gevoel. Ik mag ook alles weer doen, sociaal gezien, maar nog niet direct aan het werk. Dat komt door het infectiegevaar dat op mijn werk beduidend groter is dan gemiddeld en mijn immuunsysteem tijd nodig heeft om op het oude niveau te komen. Na de eerste evaluatie op radiologie in oktober mag de beer weer helemaal los!
Jippie de jippie, jippie a jee! Laat het haar maar groeien. Ik wil een staart!

6 opmerkingen:

  1. SUPER!!!!

    Ben echt reteblij!!!!

    OFK
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig om te horen!!!

    Een pak van mijn hart!

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JIPPIE JA JEEEE!!!,had wel met
    hoofdletters gemogen hoor,
    tja alleen een minpunt is,
    ga Mookie wel heel erg missen.
    Dikke kus B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. feliciteerd ben echt blij , en hoopte al die tijdt al je word weer gezond , maar net wat bzegt de poezen zullen we missen , ach jou ook hoor heel veel knuff aan trijnie en jou dikke kussssss groetjes uit assen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poesjes blijven gewoon verder gaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Adam en trijnie
    wat fijn om te horen dat het goed gaat.
    dat is echt een dikke JIPPIE waard.
    wij zijn erg blij voor jullie.
    groetjes Dineke en Rob Gorter
    vanuit schoorl.
    (en ruud en karin komen zo op visite)

    BeantwoordenVerwijderen