donderdag 8 juli 2010

Bio-stabil

Het Nederlands elftal draagt een polsbandje met toverkracht. Alsof ze in de ketel van Asterix en Obelix zijn gevallen. De kleine generaal heeft het bandje 'ontdekt' en heeft iedereen zo'n ding gegeven. Martin Bril draait zich om in zijn graf, Wesley Schneider de 'kleine generaal'!
In het bandje, de Power Balance, zitten twee 'hologrammen', die de energiestromen in het lichaam zouden 'optimaliseren'. Daardoor zou de drager meer evenwicht, meer kracht, meer lenigheid en meer uithoudingsvermogen hebben. En ja, Wesley Sneijder denkt inderdaad dat het werkt. "Ik dacht dat het onzin was, maar ik voel me echt beter met dat bandje, meer in balans, kom duidelijk beter in mijn kracht te zitten." Je hoort Bruno Santanera praten.
Ze moeten me ook eens proberen uit te leggen wat dat nu is....... 'beter in je kracht komen zitten'.

Het bandje werd getest op de TV door twee verschillende sporters. Twee keer hetzelfde testje. Er werd hard tegen iemand aangeduwd zonder bandje en daarna werd er hard tegen iemand aangeduwd met bandje. Met bandje was beduidend stabieler. Elco van der Geest kreeg zijn proefpersoon met bandje zelfs helemaal niet meer van zijn plaats. Elco is met bandje Europees kampioen judo geworden.
Na de uitzending steeg de verkoop van het bandje fenomenaal, nog even en je wordt voor gek verklaard als je niet met zo'n bandje loopt.
Hoewel het testje er op TV zeer overtuigend uitzag, zit de fout in de volgorde. Ze hadden Elco van der Geest tegen iemand aan moeten laten drukken die eerst een bandje om had en in tweede instantie juist niet. Wedden dat de omzet van het bandje dan niet gestegen was?

Ik heb straks tussenevaluatie van de radiotherapie, ben benieuwd wat ze zullen zeggen.....

2 opmerkingen:

  1. Ha,ik blijf,ook zonder bandje mooi
    zitten waar ik zit,maar zet mij in een
    tuincentrum,en ik zit helemaal in mijn
    kracht,ik hol van het een naar het ander.
    Succes vandaag,ik bel je nog.
    XX B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toi toi toi voor je evaluatie!

    Ik zoek niet naar de kracht in mezelf... ik verkies krachtige (lees; pittige) voeding. Wedden dat ik dan later m'n eigen kracht gevonden heb?? ;-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen