dinsdag 20 juli 2010

Voortgangsbericht

Veel mensen vragen hoe het met me gaat. Dat is fijn, maar ik werd me bewust van het feit dat ik daar eigenlijk nauwelijks meer over schrijf. Nou...... dat zit zo...... Geen bericht is goed bericht.
Als het niet goed gaat dan had ik het vast al lang geschreven. Het gaat gewoon goed.
Van de radiotherapie ondervind ik nauwelijks last. Jet is gisteren mee geweest om het te kunnen beleven. Trijn was natuurlijk ook al mee geweest. Ze vonden het wel indrukwekkend, zeker als ik zo word vastgeklemd onder mijn masker.

Maar klachten heb ik nauwelijks. Beetje slikklachten en 's avonds wel erg vroeg uitgeteld, maar verder is het een verademing vergeleken met de chemo.
Mijn armen zijn ook weer zo goed als genezen en dus kan ik weer van alles in de tuin.
Er zitten nog maar vier spuitjes in de doos, dus vrijdag de laatste.
En als alles goed is, dan heb ik zelfs nu vrijdag al de laatste bestraling.
Daarna komen de scans om te bekijken hoe de stand van zaken is en of er verder nog wat gebeuren moet. Maar ik voel me goed en wie weet kan ik wel gewoon gaan zitten wachten tot mijn haar weer groeit.
Weddenschapje op afsluiten wanneer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten